

Pieter Moens
MemberView Profile
Details
First Name | Pieter |
Last Name | Moens |
Nickname | PieterMoensGH |
About | 👉 Consultant in Growth n Hacking 👉 Social Media Consultant 👉 Fusion-marketeer & strategist ᕙ(`▿´)ᕗ |
Start in Field | 54 years ago |
Start as an Independent | 32 years ago |
Short Bio | (Funnel 👉 traject dat de klant doorloopt aan de hand van vooraf bepaalde stappen👉 Start van offline/social media tot inde zaak; restaurant, online hop, ….)
Als Consultant in Growth en Funnel Hacking, leer ik ondernemingen hun Funnel rendabel te maken aan de hand van: 👉 👉data analyse, 👉data tracking 👉data tracking toepassing. Aan de hand van deze tools wordt de bestaande verkoops ” Funnel ” geoptimaliseerd, zodat het rendement verhoogt, aan de hand van het inzetten van de juiste tools voor jou persoonlijk en/of onderneming gaan de leads naar de juiste persoon.
De bestaande leads worden consequent opgevolgd en door het inzetten van de juiste Saas producten. Zo is er voor ondernemer meer tijd om te ondernemen..
👉Hierdoor kan de ondernemer zich meer focussen op zijn Cor business.
Van het deze stelling wordt meestal een nieuwe Funnel van de grond op opgebouwd vanuit “reverse engineering” we starten met de vraag wat is de nood van jouw klant, en welke Funnel kunnen we bouwen startende vanuit deze vraag.
Het grote voordeel van dit systeem is, wanneer je in jouw basiscommunicatie van op social media (of event/beurs) deze boodschap in een rechte lijn tot aan de sales call kan hanteren, verhoogd automatisch de afsluit verhouding.
In de samenwerking met mij en mijn team is er altijd een opbouw van socialmedia strategie of een event/beurs/… waarbij de juiste kanalen worden ingezet om jou, zelf te bepalen boodschap en stijl te communiceren in je eigen huisstijl . Als Growth en Funnel Hacker bekijk ik welke kanalen en aanpak er relevant zijn. Van A tot Z help ik jou bij iedere stap, er zijn ook #BoostYourDigital Doe dagen waar we hands on jouw uitdaging tackelen en oplossen….
Op deze manier worden de koude contactpunten in het traject die de koude tot warme lead verminderd. Waardoor er bijna geen cold calling meer hoeft gedaan te worden. Door juiste producten kan jouw sales team of jezelf allen voorbereidend profielschetsen van de te contacteren voor prospect.. |
My Services | What a Day…. Ik kom een dag bij op jouw bedrijf om samen je volledige digitale plaatje te bekijken en te brainstormen….deze sessie mag je opnemen, de ideeën die daaruit vloeien zijn de jouwe….verplicht voor er een traject word aangevangen om te zien of mijn hulp wel de juiste hulp is.
Het 6 maanden traject…
In de eerste 3 maanden wordt de basis gelegd om leads te maken. We vertrekken van de vraag uit die De klant kan stellen. Welk probleem of uitdaging los jij met jouw producten of diensten op.
De eerste maand van het traject gaan we op zoek waar de klant zich bevindt, afhankelijk van leeftijd en andere factoren gaan we de eerste maand jouw social media of jouw digitale voetafdruk installeren opzetten en perfectioneren.
Jouw digitale voetafdruk zal zorgen voor minder koude contactpunten die noodzakelijk zijn in de buyer Journey. We gaan op zoek naar de juiste stijl en boodschap jij kan communiceren. Jouw digitale voetafdruk dient tenslotte om de klant naar een goed uitgewerkte en weldoordachte landingspagina en Funnel te brengen.
In de tweede maand gaan samen op zoek naar welke diensten producten je aanbiedt. Ook zullen we kijken hoe we de waardeladder van jouw diensten en producten kunnen opstellen om zo, up sales en down sales, left sale, cross sales, kortom verschillende soorten sales te bedenken.
Maand 3 gaan we de Funnels bouwen, inzetten en analyseren Met de verzamelde data gaan verbeteren en bijsturen waar nodig is. Dit zal zorgen voor, betere en kwalitatievere leads en daardoor een hogere afsluit op termijn. Maand 3 tot 6 is volledige bijsturing tot het gewenste en best behaalbare resultaat. Deze systemen en technieken worden in de grote corporate bedrijven allang toegepast als consulent in Growth n Funnel hacking neem ik jou mee in de boeiende wereld, maar complexe wereld van het digitale. Op een eenvoudige to-the-point manier zal jij leren jouw digitale voetafdruk, landingspagina en saas producten in te zetten op een juiste manier. |
My Portfolio | Voel je vrij de revieuw te lezen en mijn netwerk aan te spreken. 🇾Join the Tribes! GrowthHackingTraject – OMA.OnlineMarketingAcademie |
More Information |
|